Křeče

Dobrý den, vzhledem k tomu, že včerejší dotaz nebyl poradnou potvrzen a nejsem si jista, zda odešel, zkouším to dnes znovu. Mám takový dotaz: Jsou křeče způsobovány výhradně nedostatkem hořčíku, nebo je možné, že křeče do jakékoliv části těla v kteroukoliv hodinu mohou být způsobeny např. užíváním některých léků? Pro vysvětlenou - mám středně těžkou formu astmatu, na kterou pravidelně užívám symbicort 200 2-0-0 vdechy, pulmicort 400 0-0-1 vdech a na tlak lokren 1-0-0. Již delší dobu (od loňského roku) mě berou velmi silné křeče, jsem unavená. Zkusila jsem 14 dní užívat šumivý hořčík obohacený o E a zdálo se mi, že četnost křečí a intenzita se snížila, rovněž jsem se cítila i méně unavená. Ovšem potom se postupně křeče vrací jak v četnosti, tak i intenzitou a unavená se cítím ještě více. Nebo je možné, že křeče mají na svědomí něco jiného?

Odpověď odborníka:

Neuvádíte, o jaké křeče jde ( dolní končetiny, břicho, různé části těla ?...). Příčin může být řada, vč. závažných neurologických chorob (epilepsie) nebo chorob zažívacího traktu. Nedostatek hořčíku či vápníku samozřejmě k příčinám také patří.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: