Krev v moči

Dobrý den znovu mám na vás dotaz ohledně krve v moči.Byla jsem u pana doktora na urologii.Říkal že je možné že mám zúženou močovou trubici.Prý to také může způsobovat lék varfarin.Jsem po operaci chlopně a je nutné užívat lék varfarin.V pondělí jsem si ho ještě naposledy brala poté jsme ho vysadily a začali píchat inijekce.Musím říct že je to lepší ale pořád to ještě není úplně dobré myslíte že varfarin ještě účinkuje? Pan doktor mi také dal léky které by měli krvácení zklidňit zdá se že také pomáhají.Po operaci jsem už měsíc také mě napadlo nemohlo se něco poranit při cévkování? Krev se objevuje pouze při močení.Prý by taky mohl být problém s kamínkem či pískem je to možné? Už si vůbec nevim rady čím by to mohlo být :/ A jak se kamínek či Písek z těla dostávají? Přijde mi jakoby tam při močení něco dřelo a to způsobovalo krvácení :/ Omlouvám se že vás s mím problémem opět otravuji :( Vaší pomoci si moc vážím nashledanou

Odpověď odborníka:

Dobrý den Kristýno, vůbec neotravujete, poradna je tu od toho, aby jste se ptali. Warfarin určitě díky svému účinku zvyšuje riziko krvácení, ale přítomnost krve v moči je vždy nutné kompletně dovyšetřit, aby se vyloučila skrytá onemocnění močových cest, která se nálezem krve v moči mohou projevovat. Určitě je nutné provést zobrazovací vyšetření horních močových cest, kde se vyloučí event. kámen v močovém traktu a tzv. cystoskopii, tedy endoskopické vyšetření močového měchýře přes močovou trubici, kde se vyloučí event. patologie v dolních močových cestách. Při tomto vyšetření se i rovnou zjistí, zda není močová trubice úzká. LM

MUDr. Ladislav Mašek
MUDr. Ladislav Mašek

Specializace: Urologie
Pracoviště: Urologie Ukrajinská, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: