Krupička na obličeji

Dobrý den,prosím Vás mám takový dotaz,nikdy jsem neměla potíže s pletí až do doby než jsem strávila pár dní ve španělsku,nevím zda je to opravdu tím ale příjde mi že mi to teplo neudělalo dobře,od té doby se mi na hrudi tvoří jakoby puchýřky a na čele mám takovou krupičku. Vypadá to tak jako na fotce,kterou vám přikládám. Nevím jak se toho zbavit a než půjdu na kožní napadlo mě poradit se ještě s Vámi. Hodně lidí píše o eclaranu 5,myslíte že na to pomáhá? Předem mockrát děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Rozhodně jsou tyto obtíže vyvolané tím pobytem v teplých krajích. Jde o určitou formu akné, Eclaran 5 zkusit můžete, další možností je Skinoren, v případě zanícení pupínků pak např. Zineryt.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-10 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: