Krvácení po konizaci

Dobrý den, před 20ti dny jsem byla na LEEP. Po 11 dnech jsem dostala očekávanou menstruaci, která obvykle trvá 5 dní, ale nyní krvácím stále. Krvácení sice už není tak silné jako ze začátku, ale pořád to nevypadá, že by mělo ustávat. Mám se obávat a jít hned k lékaři nebo je to možný průběh hojení spojené s menstruací? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den Petro! Nepíšete kolik dní už krvácíte. Pokud byste krvácela déle než 10-12 dní, bylo by třeba aby vás viděl gynekolog. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
potratova pilulka | Od: Maja | 7.3.2015 15:33
Dobry den,mam dotaz na potratovou pilulku.Vcera
jsem užila v nemocnici 4tou pilulku.Po dvou
hodinach přišly silne kontrakce a trvalo to 5 až 6
hodin.Krvaceni nastalo až dnes ale ne tak silne jak
mě upozornovali v nemocnici.Břiško ma dosti
nafoukle.Nevim zda-li je vse v pořadku a jestli
nastane to vypuzovani?..Děkuji Maja
reagovat
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: