Krvácení po pohlavním styku

Dobrý den, potřebuji vaši pomoc. Už čtvrtý měsíc beru antikoncepci Vreya, mám časté problémy se záněty močového měchýře a pod. Minulý měsíc jsem HA nevynechala, tento měsíc jsem začala menstruovat 26.3. Trvala 7 dní, hned poté jsem měla s přítelem pohlavní styk, ještě ten večer jsem začala znovu slabě špinit (při styku mě bolelo břicho a v podbřišku), od té doby špiním nahnědlou krev a připadám si nafouklá. Děkuji za vaší radu.

Odpověď odborníka:

dobrý den, špinění po styku bylo pravděpodobně způsobené tím, že děloha ještě obsahovala trochu krve a stahy vše vypudila. Sliznice pravděpodobně byla vyšší, když jste vynechala pauzu na menstruaci. Pokud špinění neustane, navštivte gynekologa, mohla se vytvořit i drobná cysta.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: