Léčba cysty

Dobrý den, před dvěma dny jsem byla na gynekologii a pan doktor mi řekl, že mám "cystičku", píchl mi na to nějakou injekci (název byl myslím na P a bylo tam číslo 10000), která prý způsobí ovulaci, aby se cysta zpřetrhala. Dnes mi měla přijít menstruace, ale zatím nepřišla. Je možné, že za to může právě injekce kvůli cystě? Těhotná podle UTZ nejsem. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Cysta může v některých případech způsobit poruchy menses ,jde o to jak je velká, jakou injekci vám aplikovali skutečně podle vašeho popisu nemohu vědět, pokud se menses nedostaví do 10-14 dní po injekci zajděte na kontrolu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x