Menopauza

Dobrý den, již pět let mne trápí klimakterium se všemi příznaky. Bohužel, injekce Gynodian depot, které mně velmi pomáhaly, již nejsou k dostání. Injekce Folivirin nepomáhají, lékař mi předepsal tablety (název bohužel nevím, ale byly prý dost silné), ty přinesly úlevu, ale po třech týdnech jsem začala krvácet a trpět velkými bolestmi v podbřišku. Lékař mi tedy předepsal náplasti Estrapatch, které mi nezabírají. Mám takové klimakterické potíže, že mne prakticky vyřazují z běžného života. Můžete mi poradit lék, který by plnohodnotně nahradil injekce Gynodian depot? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Gynodian je směs estrogenů a gestagenů, takový preparát není v injekční formě, ale je možno jej nahradit vhodně zvoleným tabletovým přípravkem, poraďte se se svým lékařem. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: