Menstruace

Dobrý den, mám dotaz ohledně menstruace. Když jsem dobrala plato antikkoncepce potřebovala jsem menstruaci oddálit, tak jsem načala nové platíčko a brala prvních 7 prášku. Poté jsem měla menstruaci. Dobrala jsem celé platícko antikoncepce, ale menstruaci jsem stále nedostala. je možné že se mi jen po 3 týdnech braní prásků nedostaví? děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, užila jste po menstruaci skutečně celé platíčko, nebo jen zbylé tabletky z načatého platíčka? Pokud nevyužíváte celé platíčko, nemůžete se spoléhat na antikoncepční účinek. I při bezchybném užívání antikoncepce dochází obvykle k zeslabení a u některých žen až k vymizení menstruačního krvácení. Menstruace se také nemusí dostavit ihned po poslední tabletce, ale třeba čtvrtý, pátý den pauzy. Pro případ, že se menstruace nedostaví ani v následujících dnech doporučiji provést těhotenský test.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: