Menstruační bolest

Dobrý den, beru hormonální antikoncepci a potřebuji vynechat menstruaci. Proto jsem se rozhodla začít ihned brát další platíčko bez sedmidenní přestávky. Menstruaci dostávám pravidelně hned třetí den po dobrání poslední pilulky a pouze ten první den menstruace mám silné bolesti. Budu bolest pociťovat v onen den i v případě, že budu pokračovat v braní pilulek i v době, kdy mám mít pauzu na menstruaci a chráněná budu spolehlivě pořád?

Odpověď odborníka:

Dobrý den,bolest by být neměla,když nebudete menstruovat.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x