Modřiny

Dobrý den Za poslední měsíc sem na sobě začala pozorovat výskyt modřín po celém tele,není jich nějak moc,ale jsou výrazne a dělají se mi bez příčiny,bez toho ze bych se do místa uhodila.A tak se bojím aby to nebyla nějaká příčina něčeho horšího. Předem moc dekuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, modřiny se mohou tvořit z důvodu nižší srážlivostí krve nebo také bez příčiny. Navštivte praktického lékaře , který Vám provede odběry krve - krevní obraz. Můžete zkusit užívat Ascorutin tbl, ale většinou efekt bývá minimální. Vyšetření se nebojte, ale určitě ho podstupte. LRJ

MUDr. Lucie Růžičková Jarešová
MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: L - DermaMedEst s.r.o

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x