Modřiny

Chtěla bych se zeptat - minulý týden jsem si všimla,že se mi bez příčiny (uhození atp.) udělala modřina na předloktí.Včera jsem si všimla,že mám další dvě modřinky jednu na lokti a jednu na stehně. Jsou docela malé,ale nevím čím mohou být způsobené. Léky beru Kardilopin,Lokren ,Apo-Ome a Zoloft. Bojím se jestli to nemůže být od jater. Děkuji Vám a přeji hezký den Hanka

Odpověď odborníka:

Daný problém by měl být konsultován s Vaším praktickým lékařem, je nepravděpodobné, že by stav byl dán jaterním onemocněním (pokud nemáte žádné jiné potíže), pokud jste ale větší tendenci k tvorbě modřin neměla, je na místě provést alespoň základní testy týkající se krevního srážení a počtu krevních destiček.

MUDr. Aleš Ducháček
MUDr. Aleš Ducháček

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktický lékař, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: