Modřiny bez příčiny po návštěvě kolagenária

Dobrý den, před měsícem jsem navštívila solárium s kolagenáriem v jednom, když jsem přišla domů, velmi mě bolelo místo na levé noze nad kolenem z vnější části, a když jsem se podívala, měla jsem v místě bolestivou modřinu o velikosti asi 3x3 cm. Během dalších dvou dnů se mi udělalo celkem asi 8 modřin na rukách i nohách, bez příčiny, nebo stačilo se jen lehce 'ťuknout'. Začala jsem užívat ascorutin a do týdne byly modřiny pryč a nové se mi už neudělaly. Nikdy dřív jsem tento problém neměla. Také jsem zhruba 4dny po návštěvě kolagenária cítila nepříjemný pocit na kůži, byla citlivá a pálila. Od té doby už jsem zařízení nenavštíla znovu. Mohlo modřiny i nepříjemný pocit na kůži způsobit kolagenárium? Děkuji

Odpověď odborníka:

Vůbec netuším, co je kolagenárium, rozhodně nejde o žádnou vědecky podloženou metodu. Pokud jste měla jakékoli nepříjemné pocity po této proceduře, je dobře, že už ji nenavštěvujete.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-9 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x