Modřiny a vypadávání vlasů

Dobrý den, začaly se mi dělat větší modřiny na nohách, ačkoliv jsem se nikde neuhodila. Dělají se mi zhruba měsíc, po nějaké době zmizí a objeví se někde jinde. Také mi delší dobu hodně padají vlasy, zkoušela jsem brát Biosil na podporu růstu nehtů a vlasů, ale nepomohl. Jsem často unavená, ztrácím na váze ačkoliv nedržím žádné diety. Děkuji Vám za odpověď.

Odpověď odborníka:

Byly by velmi vodné navštívit lékaře a nechat se vyšetřit : takto z dálky je několik možností - příčin : poruchy červených krvinek, nějaký typ anemie, porucha štítné žlázy, a bohužel některý z typů leukemie : Také se může jednat o poruchy vaziva - které se projevují oslabením stěny cév. Vše je ale důvodem k vyšetření : navštivte seč svými potížemi svého praktického lékaře a jistě se dohodnete na dalším postupu. Moc neotálejte.

MUDr. Bohumil Skála
MUDr. Bohumil Skála

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: VALY 216 s.r.o. Lanškroun

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: