Nadměrné pití tekutin

Dobrý den, asi již dva měsíce vypiji 7 litrů tekutin denně (jemně perlive chucene vody). Mám téměř neustálý pocit žízně. Zároveň samozřejmě i více močím. Cukr na lačno 4mmol/l jsem žena, 30 roku, nesportuji, nemám žádné diagnostikovane onemocnění. Pokud bych měla povolit uzdu své hypochondricke fantazii, :-) tak mi padají vlasy, jsem unavená, pálí mě svaly při krátkodobé zvýšené aktivitě, hubnu i přes to že stále jim (-9 kg za 3 m, aktuálně 168/77), krvácím při ovulaci až do menses. Na gynekologii,, kde je moje krvácení moc nevzrušuje, mi dělali test na hormony štítné žlázy - v normě. Píší spíše kvůli mému okolí, které mi mé "pití" vyčítá. Je můj přísun tekutin opravdu závažný? mockrát Děkuji :-)

Odpověď odborníka:

Vážená slečno/paní Šárko, doporučuji Vám komplexní vyšetření na interním nebo endokrinologickém oddělení, neboť pravidelný denní příjem tekutin ve Vámi uvedeném objemu může být projevem závažného onemocnění. S pozdravem, Milan Hrubý.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
výsledek | Od: Šárka | 3.2.2013 07:46
Jen kdyby někdo z přítomných rád
věděl závěr mého případů...
Po nedávnem kolapsu z vyčerpani
neznámého průvodu mi byla na
interním oddělení diagnostikovana
diabetes 1.typu.

reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: