Nedostala jsem menstruaci po antikoncepci...

Mám dotaz: Již rok beru antikoncepci Bonadea, vždy bylo vše v pořádku, ale minulé platíčko jsem začala brát o tři dny dříve, z důvodu navštěvy akvaparku...platíčko jsem dobrala a menstruace se nedostavila...udělala jsem si těhotenský test a ten vyšel,l že mimčo nečekám( což jsem doufala, protože se snažím brát prášky pravidelně a ještě jsem nikdy nezapomněla)...prášky jsem dobrala ve středu a ve čtvrtek jsem s partnerem měla ještě pohlavní styk, nepředpokládala jsem, že bych to nedostala, menstruaci jsem vždy dostala 2-3 den po ukončení platíčka. Myslíte si, že menstruace nepřišla kvůli tomu posunutí o tři dny ? Mám brát další platíčko ? Nehrozí že bych mohla z toho čtvrtku být v jiném stavu, když jsem během pauzy neměla menstruaci ? Moc děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Již jsem Vám odpověděl

MUDr. Jiří Bastl
MUDr. Jiří Bastl

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Privátní ambulantní zařízení Gynosan, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: