Nejsem těhotná?

Dobrý den, potřebovala bych poradit. Vyspala jsem se se svým přítelem a on mi pak řekl, že mu to "trochu ujelo" do mě. Beru antikoncepci, ale po 3 dnech jsem začala krvácet a menstruaci mám dostat až za 14 dní. Není to třeba tím, že jsem byla nedávno v nemocnici se zánětem střev a moje tělo bylo oslabené? Slyšela jsem něco o ovulaci, ale nevím přesně, co se při tom děje. Nevím si rady. Nemůžu být těhotná? Budu Vám strašně moc vděčná za rychlou odpověď, děkuji!

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jestli antikoncepci užíváte pravidelně, tak jste před otěhotněním chráněna. Při ovulaci se uvolňuje vajíčko z vaječníku, právě antikoncepce ale tento proces blokuje. Příčiny nepravidelného krvácení mohou být různé, pokud se problém bude opakovat, zajděte za svým lékařem.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Dopřejte svým střevům jarní osvěžení!
Články: Dopřejte svým střevům jarní osvěžení!
S příchodem jara mnoho lidí...
Proč nám cukají oči?
Články: Proč nám cukají oči?
Pod cukáním nebo svíráním...
Bojujete s vyšším krevním tlakem? Víme, co ho zvedá!
Články: Bojujete s vyšším krevním tlakem? Víme, co ho zvedá!
Vysoký krevní tlak přivádí...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: