Není menstruace po antikoncepci

Dobrý den beru antikincepci ale nedostavila se mi menstruace. Tři dny před očekávanou menstruací jsem byla u lékařky na běžné kontrole, byl mi proveden i ultrazvuk . kdyby selhala antikoncepce bylo by již v té době na ultrazvuku vidět že jsem těhotná? a je vůbec možné otěhotnět s cerazete? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, tak brzy by to ne ultrazvuku vidět nebylo. I s hormonální antikoncepcí je možné otěhotnět, zejména pokud vynecháte tabletku. Menstruace se však může opozdit mnoha jiných důvodů -stres, akutní onemocnění, hormonální nerovnováha apod. V případě pochybností opět navštivte svého gynekologa, co se týče možného těhotenství, můžete si sama udělat těhotenský test z moči (prodává se v lékárně). Pokud by byl pozitivní, opět navštivte gynekologa.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x