Neobvykle dlouhé krvácení

Dobrý den, už rok a půl beru antikoncepci Rhonya. Poslední 3 měsíce jsem brala 3 platíčka vkuse bez pauzy kvůli dovolené. V polovině 3. platíčka jsem však začala krvácet, střídalo se "špinění" se silnějším krvácením. Nyní jsou to už 3 týdny co stále krvácím. Před 3 dny jsem po 3 měsících začala pauzu, kdy se měla dostavit menstruace, místo toho se krvácení mnohonásobně zesílilo a stále neustává. Pro jistotu jsem začala brát železo. Chtěla bych se zeptat, čím by to mohlo být a co dělat? Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Při kontinuálním užívání k nepravidelnému krvácení dochází ale pokud krvácíte již 3 týdny neodkládejte vyšetření jsou to zbytečné krevní ztráty. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: