Nepravidelná menstruace

Poprosila bych o radu co se se mnou děje. Po 4 letech jsem vyměnila sexualního partnera. Ale po prvním sexu s tím novým, jsem druhy den špinila a dalši den už jsem dostala menstruaci. I přes to, že beru hormonální antikoncepci. Žadný prášek z platíčka jsem nevynechala. Ráda bych se zeptala, zda je to normální, že tělo asi není zvyklé na jiné sperma? A zda menstruace skončí když nadále beru prášky? Už ji mám třetí den. Děkuji za odpoved a přeji krásný den

Odpověď odborníka:

Výkyv v menstruačním cyklu může být z různých důvodu. Pokud jste ale během užívání hormonální antikoncepce nekrvácela, doporučuji navštívit gynekologa. Je potřeba vyloučit, zde nejde o krvácení po poranění.
MUDr. Dagmar Doležalová

MUDr. Dagmar Doležalová
MUDr. Dagmar Doležalová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé, Centrum ambulantní gynekologie a primární péče, Brno

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: