Nepravidelná menstruace

dobrý den, mám takový problém. Od května 2013 jsem přestala brát HA. Po vysazení se mestruace nedostavilia a tak mi můj gynekolog dal vyvolávací injekci. M se dostavila, ale od té doby jí mám nepravidelnou, taky se mi trochu zhoršila pleť. Střídá se to - jeden měsíc třeba po 35 dnech, pak třeba až po 55, pak zase 37 dnech. Bylo mi řečeno, že po vysazení to bude nějakou dobu trvat než se to srovná (před braním HA jsem také měla nepravidelnou M). Teď opět čekám na M je to už 50 dní (břicho mě nebolí, žádné problémy nemám). Tak bych se chtěla zeptat, jak dlouho by se to mohlo srovnávat a jestli to až tak nevadí, když dítě ještě neplánuji, nebo jesti by to taky mohlo způsobit neplodnost. Nechci chodit stále k doktorovi na injekce. Tak bych ráda znala i jiný názor, než kůli tomu zajdu ke svému gynekologovi. Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Odpověď odborníka:

Hranice normálního cyklu jsou 21-35 dní počítáno od 1 dne menses do 1 dne následující, potíže které popisujete vypadají na hormonální poruchu a ta se jinak než hormonálně léčit nedá,bylo by rozumné gynekologii navštívit. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x