Otok horního víčka

Dobrý den, již několik týdnů mám poněkolikáté opakovaně problém s otokem horního víčka. Víčko oteče, svědí celé oko, na horním víčku v okolí řas mám suché šupinky. Na očním mi lékařka neumí pomoci, vždy řekně:" Co s Vámi?" a napíše mi Hydrokortison. Jsou to kortikoidy a nechci je tedy mazat každou chvíli, když mám tento problém. Navíc tato mast podle mne neléčí ale odstraňuje pouze symptomy. Co je vhodné vyšetřit, není potřeba i stěr z víčka nebo alergologické vyšetření? Jsem rok po operaci štítné žláza pro papilární karcinom a po radiojodu. Tyto problémy jsem měla občas i předtím, ale vždy po několika dnech ustoupily. Nyní mám problémy opravdu již několik týdnů. Jiná oční lékařka mi doporučila tutéž mast a navíc hygienu víček pomocí Blefagelu. Já nyní stříkám na víčka Tears Again. Děkuji za jakoukoliv radu.

Odpověď odborníka:

Na očním vám nepomohou. Navštivte kožního lékaře, měla byste dlohodobě užívat nějaké moderní nesedativní antihistaminikum (levocetirizin, desloratadin). Pouze v případě, že se by i při této terapii občas nějaké kožní problémy objevily, pak by bylo na místě krátkodobě použít ten kortikoid či jiný nekortikoidní protizánětlivý krém.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: