Padání vlasů

Dobrý den, chtěla bych se zeptat: dcera (17 let) dosti zhubla (ne dietou) a padají ji vlasy. Prosím poraďte co s tím-má dlouhé vlasy a měla je vždy dosti husté a pěkné. Moc děkuji, přeji pěkný den. Jarka

Odpověď odborníka:

Padání vlasů je způsobené tím stresem organismu vyvolaným hubnutím. ve chvíli, kdy tento stresor pomine, vlasy začnou i bez léčby růst. Navštivte kožního lékaře, který vám předepíše tinkturu na potírání vlasové pokožky. V lékárně volně můžete koupit methionin kapsle k vnitřnímu užívání.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x