Pálení

Dobrý den, tři týdny jsem měla potíže s pálením na intimním místě. Nejprve to bylo i uvnitř, to zmizelo po použití canesten tabletky na závádění do pochvy. Po třech týdnech zmizelo i pálení na vnější oblasti. Žiji v Anglii a nemám tady ani pojištění ani lékaře. Za týden půjdu ke gynekologovi v ČR. Můj přítel se ode mě nejspíše nakazil, má obdobné problémy. Máma mé kamarádky je sestra na gynekologii a ta říkala,že bychom mohli mít chlamydie.Mohli byste mi poradit,co to může být za nemoc? Moc děkuju za Vaši odpověd

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud vaše nemoc zareagovala na Canesten,nejspíše půjde o kvasinkovou infekci. U ní je nesmírně důležité, aby se přeléčili oba partneři /váš partner mastičkou - potíráním lokálně/, protože bez tohoto opatření se infekce bude u vás vracet. Samozřejmostí je také párová věrnost, protože kvasinky si můžete přinést i od jiného partnera. Lékaře v Cesku jistě navštivte, pokud by šlo o jiné onemocnní, jistě vás podrobně vyšetří a poradí, co bude třeba. Léky na kvasinky jsou u nás volně prodejné, napadá mě, že byste si mohla koupit malou zásobu s sebou a pokud budete ještě v zahraničí, mohla byste se léčit sama a potom vše konzultovat s lékařem. Lékaře se na všechno zeptejte, jistě pochopí, když máte k němu trošku "ztíženou" cestu. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: