Paleni a pichání v podbříšku a penisu

Dobrý den, Sexuálně nejsem aktivní již 6 měsíců, nicméně jsem si zakoupil umělou vagínu. 7 dní poté co jsem ji vyzkoušel, jsem začal pocitovat páleni a svědění špičky penisu (neni začervenan) a dále pichání a páleni trvajicí cca 3 - 4 hodiny v podbříšku a také i v penisu (u kořene penisu, ale i kolem v podbříšku). Připadá mi absurdní, abych chytil nemoc z takévé pomůcky. Nemam žádné hnisavé výtoky, zarudnutí atd. Pálení při močení nemám, nicméně chodim častěji. Prosim o co se jedná ? O nastydnutí močových cest ? Musím jit na výtěr, nebo stačí pouze na moč ? Je možné začít s antibiotikovou léčbou bez provedení nepřijemného výtěrů z močové trubice ? Mám strach z bolesti.Děkuji za informaci.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Jane. Pokuď daná pomůcka nebyla zabalená v originálním balení, tak je vysoce nepravděpodobné, že jste se něčím nakazil. Spíše bych pomýšlela na nesnášenlivost kůže či alergickou reakci na umělý materiál, ale proto nesvědčí rozvoj potíží až po sedmi dnech. To je na dlouhé diskuze. Nejlépe uděláte, pokuď si u svého lékaře necháte vyšetřit moč (biochemicky a kultivačně) a taky krev na ureaplazmata a chlamýdie. Taky se mohlo stát, že jste se sexuálně přenosnou infekcí nakazil kdysi v minulosti a byla bezpříznaková a projevuje se až nyní při oslabené imunitě.

MUDr. Michaela Bobelová
MUDr. Michaela Bobelová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Dialyzační a nefrologické centrum při NsP Havířov

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: