Pálení po pohlavním styku

Dobrý den. Je mi 17 let beru HA Katya asi 5měsíců. Asi před měsícem jsem měla pohlavní styk s přítelem a druhý den jsem měla neskutečné pálení,bolení a hlavně svědění poševního vchodu , v lékarně jsem si koupila gynopevaril trochu pomohla ale zašla jsem si k gynekoložce a ta mi dala ještě nějaké jiné čípky poté přestalo ale furt po pohlavním styku tak divně pálelo a trošku svědělo zašla jsem tam paní doktorka řrkla že tam nic nevidí jen lehce zarudlé tak mi dala imazol pasta krém nyní potom bez obtíží. Ale od té doby co jsem prodělala mykozu tak po každém pohlavním styku co se pattner do mě udělá tak mě hned začne pálet uvnitř povhvx a přijde mi že malinko nateklé pysky a při čůrání také pálí ale.do 10 mi nu to přejde a jsem bez obtíží , v životě jsem tohlr neměla ani před mykózou až.po prodělaném zánětu, napadlo mě že můžu mít alergii na sperma ale proč až po tom zánětu? Co to může být? Děkuji moc hezký den

Odpověď odborníka:

dobrý den, zkuste styk s kondomem ev. použijte lubrikační gel.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: