Paleni v zaludku

dobry den chtela jsem se zeptat vcera jsem si brala ibalgin rapid na bolest zubu pote co jsem spolkla prasek me asi za 3 minuty zacalo palit slo to postupne od zaludku az po krk nini me to pali az boli pri kazdym jidle a i piti poradte mi prosim co s tim mam delat

Odpověď odborníka:

Dobrý den, ibuprofenum patří mezi léky dráždící zažívací trakt, mohl Vám podráždit sliznici jícnu a žaludku. Snažte se přechodně jíst víc mléčných výrobků, vyhýbat se kořeněným, smaženým jídlům, čokoládě, kávě, silnému čaji, kouření, pijte dost tekutin (neperlivé vody). Pokud potíže budou přetrvávat, obraťte se přes svého praktického lékaře na gastroenterologa. V případě, že by se objevila černá stolice (bez toho, abyste užívala železo, nebo jedla např. borůvky), nebo jste zvracela krev, vyhledejte lékařskou pomoc okamžitě. Držím palce.

MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.
MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.

Specializace: Endokrinologie
Pracoviště: Soukromá endokrinologická ambulance, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: