Podráždění močového měchýře

Při uživání androgenního anabolického steroidu Methandienon (starší generický název Methandrostenolon) se u mě projevují příznaky podrážděného močového měchýře- urgence, velmi slabá bolest v oblasti močového měchýře. Po zastavení užívání příznaky pomalu ustávají. Paradoxem je,že krátce po užití dojde k zlepšení příznaků. Methandienone je imunosupresivní- takže se vzhledem k příznakům i negativní kultivaci chci zeptat. Může se jednat o ureaplasmatickou infekci? A pokud ano pomůže preventivní přeléčení Doxycyklinem proti výskytu problému v budoucnosti? Děkuji

Odpověď odborníka:

Jednou z možných příčin zvýšené dráždivosti moč. měchýře může být i infekce způsobená atypickými bakteriemi, tedy i ureaplasmou. Nejsem zastáncem léčby nepotvrzené infekce. Obzvlášť při užívání steroidu bych důsledně vyšetřil funkci dolních močových cest.

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: