Pooperční krvácení

Dobrý den, 9.11. dopoledne jsem byla u implantologa. Dával mně do horní čelisti 2 kostní štěpy a implantáty v místě 4 a 6. Dnes je 11.11. večer a stále mně teče krev. Hned 9.11. večer jsem byla znovu u implantologa a opíchal mně čelist anestetikem. 10.11. mě opět opíchal anestetikem, odstranil 1 steh a sraženinu. Mám děsivě oteklou tvář až k oku. Dnes mně dělali laboratoř-krev je v pořádku. Mám již řadu měsíců glykemii 7-8 mmol. Je krvácení způsobené zvýšenou glykemií? Děkuji. Marta

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nemyslím si, že Vámi popisovaný stav je způsobený glykemii 7-8 mmol. Jak jsem pochopil, Váš lékař si vyžádal krevní rozbor. Dále záleží na průběhu zákroku a na výsledcích vyšetření. Více Vám takto bohužel nepomohu. S přáním pěkného dne Václav Manhart

MDDr. Václav Manhart
MDDr. Václav Manhart

Specializace: Zubní lékařství
Pracoviště: Zubní centrum U smile

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x