Potíže po léčbě

Dobrý den, před několika dny jsme dobral 10x Doxyhexal 200 (kapavka byla vyloučena na kožním) kdy jsem měl pálení při močení a bolesti v bedrech a břicha. Po dobrání léku jsem navštívil lékaře aniž bych pociťoval obtíže. Po odběrech moči, řekl lékař, že když to bude brát jako známku ve škole tak je to tak 1- a ve zprávě mám napsáno leu:2-3. Nyní ale opět začínám pociťovat bolest břicha. Je to po léčbě antibiotiky možné? Mám pít třeba urologický čaj? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, bohužel nepíšete, jakou jste měl diagnózu. Předpokládám, že nějaký zánět. Je klidně možné, že bude potřeba další léčba závislosti na příznacích. Pro začátek by mohlo stačit hodně tekutin a tepla

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x