Přes rok jsem neměla menstruaci a občas mě bolí břicho(po tom co jsem antikoncepci vysadila)

Dobrý den, mám dotaz. Je mi dvacet let a před tím jsem podnikala neměla jsem vubec čas a trochu zanedbala své zdraví a k tomu jsem neustále ve stresu. Ke svému gynekologovy-minulému jsem přestala chodit protože měl hodně špatný přístup. No a vysadila jsem prášky(antikoncepci) které jsem brala 3-4 roky. Od té doby jsem to dostala jen jednou a pak už jen maličko-takový jen náznak a vlastně nic . Od té doby jsem to už přes rok a půl nedostala. Sem tam mě chytne břicho ale je to taková zvláštní nárazová bolest. Ale stává se mi to vyjimečně možná to spolu souvisí. No a s přítelem spím každý den(bez ochrany) a těhotná nejsem test jsem si několikrát dělala.(až se občas bojím abych mohla mít děti)A ani muj milostný život není nejlepší-nijak jsem bez chuti nevím jak to jinak napsat.Ale možná to souvisí s tím. Každopadně bych chtěla aspon takhle zjistit co to muže být a jestli mi to muže škodit zdraví a jak se to srovná-resp. jaké navrhujete řešení-i když si potom zajdu k lekaři tak chci slyšet váš názor. Chci brzo odcestovat na dýl do zahraničí a potřebuji mít zdraví v pořádku. Děkuji moc za opověd

Odpověď odborníka:

Pokud máte téměř 2 roky pauzu je potřeba kompletní vyšetření ultrazvuk hormonální hladiny případně endokrinologické vyšetření může nějakou dobu trvat než se podaří cyklus obnovit. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: