Problem s močením

Dobry den měl bych takovej dotaz už delší dobu mam problem s močením. Začalo to tim že jsem bral Nitrofuration Retard, který mě předepsal můj urologický lékař. Předtím jsem s močením nikdy problem neměl. Předepsal mi ho z toho důvodu, že jsem měl výtok z močové trubice. Byli mi i prováděny stěry z uretry. No ale vratíme se k tomu mému problému. Při užívaní Nitrofur. jsem začal mít velké svědění v konečníku, trvalo to zhruba 3 dny, pak to přestalo, ale začal jsem mít takovej pocit, jako by uvnitř začalo takove teplo, které směřuje k močovému měchýři. A začal jsem mít problem s močením. Provadí mě velke nutkání na močení, ale když jdu na malou tak musím hodně tlačit aby se močení spustilo. Po vymočení mam znova takove nutkání k močení, ale nic ze sebe nevypudím. A při velkém tlačením se mi i stalo, že mě začalo strašně pálet od konečníku k penisu. Při stolici problem nemam, ale po stolici mě začne jakoby hřát svěrač a nutkaní na močení.Ráno močení celkem jde, protože močoví měchýř mam plný.V noci se nebudím na močení. Děkuju za odpověd ,tyto problémi mám už přes 3 roky.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Adolfe. Podle toho, co píšete, trpíte nejspíš chronickým zánětem močových cest a nelze vyloučit i chronický zánět prostaty. I když byla antibiotika před 3 lety ordinována cíleně dle výsledků kultivace, nelze vyloučit, že jste se ještě během léčby antibiotiky nakazil jinou baktérií, která byla- k Vaší smůle- vůči Nitrofurantoinu odolná (rezistentní). Objednejte se proto ke svému urológovi, kde Vám znova provedou vyšetření moči, stěry a možná by bylo vhodné provést i vyšetření prostatického sekrétu. Dálší kroky určí už Váš lékař na základě výsledků.

MUDr. Michaela Bobelová
MUDr. Michaela Bobelová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Dialyzační a nefrologické centrum při NsP Havířov

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: