Problémy s vaginabijarním výtokem

Dobrý den, moc ráda bych jsem se vás chtěla zeptat,budu upřímná,poslední dobou v posledním měsíci jsem v půlce nedostala menstuaci a ten to celý měsíc jsem jí vůbec neměla a mám občas bilí hustý a sliský výtok,poslední dobou jsem byla celkem unavená ale je to už lepší,očas mě štípou prsty a citím se na rozpadnuti,občas ce i citím ,že mám bolest hlavy ale pak to za pár minutek přejde a občas když rychle vztanu tak se mi sčerní před očima to jsem si myslela že to bylo kuli tomu že jsme rychle vztala ale mě to začerňování před očima stávala i za chůzy,můžete mi poradit co s tím prosím ?? ,nebo co to znamená moc ráda bych se o tom dozvěděla více pro to že se upřímně celekem toho i bojím co se může stát ,přeji hezký zbytek dne . Kristýna

Odpověď odborníka:

Pokud jste nedostala menses.udělejte si gravitest,který je positivní již 6 den po koncepci, výtok je potřeba cíleně léčit podle toho,čím je způsoben a bylo by vhodné nechat si zkontrolovat krevní tlak,bude li nízký,mohlo by to vaše obtíže zčásti vysvětlit. |Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: