Rozlézající se a zvetsujici se bolestivé boláky na zadku

Dobrý den, prosím o pomoc mému příteli kterému je 19 se minulý týden na zadku udělali malé pupínky neboli bolacky které za ten týden do dnešního dne se rozlezli a zvetsili samozřejmě ze jsou bolestivé a to hlavně při sezení.U lékaře jsme zatím nebyli chceme to nějak vyléčit sami ale framykoin či triamcinolon nezabírají teda zatím neúspěšně. Zde dám fotku jeho zadku. Nwm jak je to možné ale je to dost zvláštní přítel se domnívá ze to má s toho od te doby co si minulý týden holil jednorazovkou a pořádně se na zadku pořezal a udělal se mu tam strup a od te doby se mu to rozlejza a dělají takové bolaky tak co to může být za podivuhodnost :( To byl přítel.. Teď mám dotaz i k sobě dělá se mi něco podobného zatím malého něco na obličeji vypadá to skoro stejně jako má přítel na zadku...měla jsem to malinké a trošku se mi to taky zvetsilo stejně jako pritelovi taky sem dám fotku obličeje.... ale já nic nedělala je možnost nějakého viru ze jsem to nějakým způsobem chytila? Ale jak a jak se to mohlo objevit pritelovi je moc otazníků nechapeme to a máme strach me je 32 let. Jen dodam ty bolaky se nechteji hojit a porad jsou na dotek mokvave a takove hlubsi. Děkuji moc za pomoc a radu. Děkujeme.

Odpověď odborníka:

Milá Danielo, Vaše fotodokumentace je dokonalá, takže Vám mohu sdělit, že se jedná o impetigo contagiosa - hnisavé onemocnění kůže (příčina s největší pravděpodobností Stafylococcus pyogenes aureus). Jde o infekční onemocnění, které se přenáší přímým kontaktem. Bohužel se nezhojí bez celkově podávaných antibiotik. Nejlépe zvolit penicilinové antibiotikum a oplachy ve slabém roztoku hypermanganu.

MUDr. Jitka Dobešová
MUDr. Jitka Dobešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Dermatovenerologická ambulance Nemocnice Šternberk

 
Líbí se vám odpověď?
+19 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Opary na zadku? | Od: iva eiblova | 30.8.2016 17:39
Obtěžují mě jakési opary na zadku.Je to stejné jako na rtech.Nejdříve slabé svědění,pak pupeny,které strašně svědí a nakonec se objeví strupy.Všimla jsem si,že se mi dělají při stresu,nebo při zdravotním oslabení.Byla jsem u lékaře několikrát,ale žádný mi ani neřekl,co to může být.
Prosím moc o radu,je to velmi nepříjemné a já jsem z toho nešťastná.
Děkuji.
reagovat
re:Opary na zadku? | Od: uLékaře | 30.8.2016 18:15
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Aby Vám lékař
mohl odpovědět, poprosím Vás, abyste dotaz
zkopírovala a vložila přímo do poradny na těchto
stránkách: http://www.ulekare.cz/poradna.
V poradně se Vám bude lékař věnovat.

Děkujeme a doufáme, že vše bude v pořádku.
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: