"ruzova" menstrulace

Dobry den! Jsem diabeticka typu I., cukrovku mam 17 let. Posledni dobou mne trapi jestli nemam diabetickou nefropatii. Duvod je ze mam opet vytok, ktery byl lecen lekem Naxyl. Od tyhle doby mne hodne picha po jidle pod rebrami na pravy nebo levy strane. Myslim si ze se jedna o ledviny. Na leku se totiz pise ze pri diabeticke nefropatii se nema lek podavat kvuli kontraindikaci. Ja jsem se totiz u sve lekarky ocitla s podezrenim na nefropatii ale doktorka usudila, ze by se mohlo jednat o gynekologicky problem, tak mne odeslala na gynekologii. Ale od uziti toho Naxylu je to jeste horsi. Dokonce mam svetlejsi krev pri menstrulaci. Pripada mi jako by byla namichana s vodou. Pred tim byla tmavsi. Muze se i takhle projevovat diabeticka nefropatie? Dekuji za odpoved!

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Vámi popisovaná růžová menstruace může být způsobena právě oním zánětem, na který Vám byl Naxyl předepsán - tzv. vaginóza. Toto ale rozhodně není projev diabetické nefropatie. Ta vzniká při douhodobě špatně korigované hladině krevního cukru a projevila by se přítomností bílkoviny v moči, zvýšeným krevním tlakem atd.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: