Sex

dobrý večer,chci se zeptat,jestli lék který užívám může mít vliv na nechut k sexu.Užívám citolopram

Odpověď odborníka:

Dobrý den-odpověď nelze dát jednoznačně.Citalopram je určen k léčbě stavů úzkosti a deprese.Takové poruchy jistě mění i sexuální apetenci,tedy vyladění k intimnímu soužití.Do jaké míry je tedy stav podmíněn vlastním stavem,který je léčen,a naopak,jak jej ovlivňuje lék-to v některých případech není možné rozlišit.Zpravidla při zlepšení celkového stavu pacienta dojde i ke zlepšení v prožívání intimního života,pokud ne,lze zvolit alternativní antidepresívum-poradí Váš předepisující lékař/praktik nebo psychiatr?/

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Re: antikoncepce, antibiotika a postinor Jště bych s dovolením reagoval na...
  • Tehotna? Chtela bych se zeptat. Jsem v 19 dni menstruacniho cyklu. Od 12 dne mam...
  • Laringitida Můj vnuk byl teď v nemocnici, neboť trpí laringitidou, prosím o...
  • Vaginální zápach Je to pár měsíců, co jsem měla nechráněný pohlavní styk. Od...
  • Hustá stolice Dobrý, den potřebovala bych poradit mám 7 týdenního kojence...
  • Penis Mám problém s bílou oblastí na penisu(vypadající jako akné). Nepocit´uji...
 
Kam dál
Naposledy čtené: