Svedeni a leskla kuze

Dobry den uz asi 2mesice mam problem s kuzi na varlatech je leskla zacervenala a svediva nekdy a se to neda skoro vydrzet. Partnerku nemam postupne se to rozleza i na penis. Pridavam foto .prosim o radu co dal jestli postaci krem nebo je opravdu nutne jit ke koznimu dekuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, kůže vypadá velmi suchá s povrchovou erozí, zkuste kůži promazávat např. bepanthenem nebo kalciovou mastí popř kréme s antimykotikem Imazol nebo Canesten krém . Ke zklidnění kůže pomáhají kortosteroidy, které může ale předepsat jen kožní lékař. V lékárně můžete zakoupit Hydrokortizon krém, který se aplikuje 1x denně, ale je slabý. Pokud potíže budou přetrvávat, tak navštivte kožního lékaře, LRJ

MUDr. Lucie Růžičková Jarešová
MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: L - DermaMedEst s.r.o

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: