Svědění a pálení konečníku, b-panthen plus

Dobrý den, již asi tři měsíce si vždy po stolici musím namazat konečník nějakou mastí, nejčastěji používám B-panthen plus. Když se namažu je to lepší, tolik to nepálí a nesvědí, ale když se nenamažu je to jako kdybych to měla spálený. Na toaletním papíru mívám krev, ale jen lehce, jako kdybych se při stolici vždycky nějak poranila, ale zácpu nebo něco podobného nemám. Už nevím na koho se obrátit a zda je to vůbec normální. Už asi tři roky (je mi 26) trpím občas hemoroidy, ale zatím to léčím jen doma, nevím jestli to má souvislost. Děkuji a přeji pěkný den.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, může se jednat o projev hemoroidů nebo o zánět střevní sliznice (infekční i neinfekční, včetně kvasinkového zánětu nebo zánětu při parazitárním střevním onemocnění) nebo případně o řitní trhlinku. Doporučuji vyhledat lékaře, obvodního nebo gastroeterologa, aby se blíže určila příčina obtíží a léčba.

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+6 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x