Svědění penisu

Dobrý den , nějakou dobu mě trápí vyrážka nebo ekzém u kořene penisu, dělají se takové jakože mapy, kde kůže svědí a občas zčervená a poté je taková vyschlá a trošku se loupe, při škrábání občas dojde k malým trhlinkám na kůži. Nevim jak mám léčit, čím kůži mazat, aby byla tak jako dříve. K doktorce se stydím jít, tak bych byl rád za Vaši nějakou radu.Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Mohlo by jít o atopický či kontaktní ekzém, nepoužívejte mýdlo ani sprchové gely, jen čistou vodu, pravidelně alespoˇn 1x denně promazávejte vhodným hypoalergenním krémem (Leciderm, Sensicutan, Sensitop...). V lékárně můžete koupit volně prodejný Hydrocortizon mast - můžete zkusit 2-3xd. aplikovat, maximálně však týden. Pokud by uvedená opatření nepomohla, je třeba navštívit kožního lékaře.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: