Tmavá stolice po čípku

Dobrý den, asi před 2 - 3 lety se mi poprvé objevila světlá krev ve stolici, byla jsem na koloskopii a byla mi zjištěna ulcerózní kolitida. Začala jsem brát čípky Salofalk, které mi téměř okamžitě zabraly a pomohly. Poté jsem je po několika měsících přestala brát a potíže se vrátily (pouze krev a hlen, průjmy ani zácpy nemám, jen někdy tendenci jít na záchod, ale vyloučí se pouze hlen). Byla jsem znovu u lékaře, krev mi vyšla dobrá, jen ta krev ve stolici mě trápila. Nasadil mi opět čípky Salofalk. Když jsem si dala první čípek, tak den poté jsem měla téměř do černa zbarvenou stolici - nevím, zda nešlo o sraženou krev. Druhý den jsem si dala čípek znovu a dnes to mám stejné - zase téměř černá stolice - co vidím na papíru. Chtěla jsem se zeptat, zda je nutné vyhledat znovu lékaře, protože toto mi čípky nikdy nezpůsobily, spíš mi ihned pomohly. Je mi 24 let. Děkuji moc za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, tmavá stolice pravděpodobně nesouvisí s čípky, které užíváte. Doporučuji Vám obrátit se na Vašeho gastroenterologa, kde jste trvale v léčení.

MUDr. David Hoskovec
MUDr. David Hoskovec

Specializace: Chirurgie a traumatologie
Pracoviště: VFN, I. Chirurgická klinika, 1. LF UK Praha, Privátní praxe Lékařský dům

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x