Tmavý flek v podpaždí

Dobrý den, ca před týdnem jsem si všimla červeného fleku a dvou pupínků v podpaždí. Přikládám fotografii. Flek ani pupínky nesvědí. Druhé podpaždí bez problémů. Od té doby nepouživám antiperspirant, podpaždí promašťuji a zkusila jsem použít hydrocortison, ale po 3 dnech používání bez změny. Prosím o radu, o co by se mohlo jednat a čím mazat. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Může jít o projev podráždění deodorantem či antiperspirantem, ev. i přidruženou kvasinkovou infekci. Doporučuji na nos pastu Imazol, pokud nedojde během týdne ke zlepšení, budete muset navštívit kožního lékaře.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Homeopatická úleva během porodu
Články: Homeopatická úleva během porodu
Homeopatie velmi dobře a...
Matkou po čtyřicítce?
Články: Matkou po čtyřicítce?
Máte za sebou už čtyři...
Užíváte warfarin? Pozor na to, co jíte!
Články: Užíváte warfarin? Pozor na to, co jíte!
Pacientů léčených...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: