Tupá bolest v levé části břicha

Na jaře jsem navštívil svého urologa , kvůli bolesti okolo kořene pohlavního údu . Dr. diagnostikoval zánět okolo prostaty , který ale podle něj pochází ze střev a projevuje se až bolestí v tříslech , léčení už trvá podle mě dlohou dobu (cca 8 měsíců) dr. mi ještě řekl že se jedná o anaerobní infekci střev a mykozu ( nebo jestli je to dohromady-nerozumím tomu) Před třemi týdny mi - pro uvolnění infekčního ložiska (citace) aplikoval trypsin injekcí . Od té doby mě bolí břicho , plynatost , nechuť k jídlu a hlavně řidší stolice , bez viditelné krve . Může aplikace trypsinu ublížit ? SLinivce , nebo jinak ???

Odpověď odborníka:

Vážený pane Tomáši, injekce s obsahem trypsinu nejsou v České republice registrovány jako léčivý přípravek. Vzhledem k tomu není dostatek spolehlivých informací o jejich vedlejších a nežádoucích účincích. Doporučují Vám domluvit se na vyšetření u Vašeho praktického lékaře, případně gastroenterologa. S pozdravem, MH.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: