Vředy v tříslech a podpaží

Dobry den,chci se zeptat,mám podpaží bulky s krvi a hnisem,trpim na to už dva roky ale,nevim co to je.Od te doby mi ztmavla kuze podpaží.Sou to vredy ktere jsou bolestive a vyteka mi hnis,a k lekari se bojim poradite mi prosim.dekuji

Odpověď odborníka:

Může jít o zánět potních žláz nebo tzv. inverzní akné. Léčba je složitá, většinou pomohou jen opakované chirurgické zákroky. Pigmentace vznikla v důsledku chronického zánětu kůže. Poraďte se s vaším kožním lékařek o dlouhodobější léčbě antibiotiky ev. retinoidy ( deriváty vitamínu A).

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x