Vyrážka

Dobrý den, je to tak zhruba 5 dní zpátky co se mi na těle objevila vyrážka (v ohybech rukou a na břiše). Na rukou už poměrně mizí, ale na tom břiše se rozšiřuje dál. Vyrážka nesvědí ani nejde poznat na dotek. Prosím o radu.. Ještě asi tak před 7 dny jsem znovu začala brát antikoncepci, kterou jsem předtím půl roku vysadila. Může to být i tím? Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, dle fotografie se dg. nedá přesně určit, pokud by se jednalo o alergickou reakci na lék nebo jiné látky, tak by vyrážka svědila. Samozřejmě při užívání antikoncepce se mohou vyskytnout kožní projevy. Omezte jídlo s odsahem dráždivých látek, kůži promazávejte např. indulonou nebo ambiderman krém, pokud projevy trvají, zkonzultujte svůj stav s lékařem. LRJ

MUDr. Lucie Růžičková Jarešová
MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: L - DermaMedEst s.r.o

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Vyšetření konečníku
Články: Vyšetření konečníku
Vyšetření konečníku patří...
Borelióza: Odpovědi na 10 nejčastějších otázek
Články: Borelióza: Odpovědi na 10 nejčastějších otázek
Léto a vycházky do přírody...
Už jste dnes objali své dítě?
Články: Už jste dnes objali své dítě?
Puberta je skutečně...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: