Vzrušení bez spermatu

Dobrý den je mi 21 let psal jsem tu nedávno dostal jsem lék na léčení sexuálních poruch Trittico AC 150 teď se mi penis ztopoří, ale když mám sex nebo zkusím se sám sebe udělat tak se vzruším ale nevyteče mi žádné sperma ani taková průhledná tekutina jako dřív je možné něco takového? Nebo co by to mohlo být za poruchu?

Odpověď odborníka:

Jedná se o nežádoucí účinek léku. Zkuste jej vysadit nebo se poradit o jiném.

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Výživa a věk
Články: Výživa a věk
I když se to možná nezdá...
Noc jako prokletí pro astmatika?
Články: Noc jako prokletí pro astmatika?
Možná to znáte: sotva...
Poznejte srdeční infarkt – můžete zachránit život
Články: Poznejte srdeční infarkt – můžete zachránit život
Akutní infarkt myokardu je...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Zhubněte, a nedejte tak rakovině šanci
Články: Zhubněte, a nedejte tak rakovině šanci
Zbavení se i malého...
Pomozte si cvičením od bolestí zad
Články: Pomozte si cvičením od bolestí zad
Základem zdraví je zůstávat...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: