Začala jsem užívat antiko...

  • Dotaz od: Radka Hlavatá
  • Publikováno: 31.5.2008
  • uLékaře.cz

Začala jsem užívat antikoncepční pilulky Yasminelle, užívám je nyní 2.týden. Předtím jsem nikdy žádnou antikoncepci neužívala. Mám 2 děti a je mi 41 let. Celkově antikoncepci snáším velmi dobře, jediný problém, který mám je špinění. Můžete mi poradit, co s tím ? Obtěžuje mne to. Děkuji. Hlavatá

Odpověď odborníka:

Dobrý den, první měsíc (někdy i několik měsíců) se u některých typů antikoncepce může špinění vyskytnout. Nejde o nic neobvyklého, používejte intimní vložky. Pokud by se ale objevilo silnější krvácení nebo přetrvávalo déle než tři cykly, úporaďte se s gynekologem.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Globule Pane doktore. Paní gynekoložka mi předepsala Globule Natrii tetraboratis...
  • Pupínek na penisu Asi před 3 týdny jsem měl na spodní časti penisu pupínek tak...
  • Plíseň pod nehty Už delší dobu mám pod palcem u nohy plíseň. Nehet je už skoro...
  • Anti tpo Chtěla jsem se zeptat co to znamená mít vysoké anti TPO. Dnes jsem byla...
  • Plicní chlamydie Při vyšetření krve na boreliosu, mi lékař sdělil, že jsem...
  • Šedý zákal Zjistili mi šedý zákal a chci se zeptat co operace obnáší. Také by mě...
 
Kam dál
Naposledy čtené: