Zácpa a krvavý hlen ve stolici

Je mi 18 let a už necelý měsíc užívám kvůli náhlému poklesu železa Sorbifer durules. Vedlejší účinky jsou zácpa nebo průjem což se u mě od prvního týdne objevoval průjem. Od narození jsem trpěla na úporné zácpy a okolo 3 let sem užívala kontinuálně Gutalax kapky a tím se mi střeva odrovnaly. Teď mám bohužel problém že díky železu nastalo období zácpy a měla jsem dva dny dost velké bolesti břicha a už třikrát jsem v hodně tuhé stolici zpozorovala že je obalená krvavým hlenem. Tudíž se teď dost bojím jestli to není něco závažného nebo jestli je to jen podrážděná sliznice tou zácpou a až přestanu za 4 dny užívat Sorbifer tak to přestane? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Vážená slečno Denisko, doporučuji Vám domluvit se na komplexním vyšetření v gastroenterologické ambulanci. V případě nutnosti trvalé substituce železem zkuste změnit léčivý přípravek Sorbifer za jiný. S pozdravem, MH.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: