Zánět močového měchýře

Před měsícem jsem prodělala akutní zánět močového měchýře, lékař mi nasadil antibiotika, hned druhý den zabrala a neměla jsem žádné potíže. Teď po měsíci se mi opět zánět vrátil, opět jsem dostala antibiotika, ale ještě ke všemu se zánětem mám i menstruaci... po třech dnech léčby stále cítím pálení a časté nutkání na wc, sem tam mi píchne v podbříšku, ale to může být i díky menstruaci. Piji urologický čaj, jsem v teple a mám i přísun dostatku tekutin... myslíte, že bych si měla zajít znovu k lékaři, nebo co bych měla udělat, aby to přešlo?

Odpověď odborníka:

Vaše obtíže se nepochybně kombinují v rámci probíhající menstruace.
Vyčkala bych, pila hodně tekutin, užívala pravidelně antibiotika.
Držím palce, ať Vás to rychle přejde.
S pozdravem,
MUDr. Klímová

MUDr. Nikola Klímová
MUDr. Nikola Klímová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: