Zánět močových cest

Dobrý den,mám takový problém.Již několik dní pociťuju bolest při močení i normálně během dne.Lékař mi předepsal Biseptol,ale nejspíš se objevily nežádoucí účinky.Měl jsem bolesti břicha a celkově mi bylo nevolno,tak jsem prášky přestal brát.Oznámil jsem to mému lékaři a ten mi pouze předepsal urologický čaj i přesto,že mám stále bolesti.Neměl mi předepsat nějaké jiné antibiotikum?Z toho Biseptolu jsem vybral asi jen pět prášku.Poraďte prosím,co dál.Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud obtíže s močením atd. dále přetrvávají, doporučuji opět navštívit vašeho lékaře a informovat ho o tom. Lze předepsat i jiná antibiotika na močovou infekci, lékař však musí být informován, že dosavadní léčba nezabírá (jinak nemá důvod ji měnit); pozn.předpokládám, že Vás lékař pozval na kontrolu - můžete samozřejmě přijít dříve než v určený termín, pokud se obtíže nemírní. Jinak problematikou močových cest včetně infekcí se zabývá urologie, můžete se poradit i u urologa. Každopádně stav dále řešte, nenechejte ho bez léčby, infekce močových cest u mužů je třeba vždy důkladně přeléčit, neboť v opačném případě může snadno dojít k vzestupu infekce výše do močových cest nebo k infekci prostaty apod.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: