Zarudlá kůže kolem konečníku

Dobrý den,je mi 20 let,měl jsem zánět v krku a bral jsem nato antibiotika,které mi nesedly a měl jsem zažívací potíže (prujmy), jak jsem je vynechal tak po dvou dnech mě začinalo svědit kolem konečníku. Později již po 4 dnech jak jsem byl na WC tak jsem se utiral i lehce krev, a kůže po kouknutí je rudá. Bolesti při utírání,svědění.Nějaka rada?

Odpověď odborníka:

Dobrý večer, díky ATB se Vám objevila iritační dermatitida po průjmu a změně kožní flóry, vzhledem ke stavu na fotce prosím navštivte dermatologa , potřebujete kombinovanou mastičku a ta je jen na recept, s pozdravem

MUDr. Silvie Rafčíková, MBA
MUDr. Silvie Rafčíková, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Centrum estetické medicíny

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: