Závislost na opioidech

Dobrý den,potřeboval bych poradit,nejprve od Vás abych věděl kam zajít. Dlouhodobě užívám Mabron 200 mg asi 600mg denně tramadoli hydrochloridum.Během 2 let co ho beru každý den,mám na tento lék velký návyk a jamile si nevezmu alespoň 1 tabletu - jsem na tom psychycky špatně.Bolest na hrudi,nespavost,nervozita,stres a to největší jsou deprese. Předem podotýkám že léky jsem dostal jen v několika málo případech od lékaře jinak jsem si je obstaral sám od známého. Potřebuji s tím skoncovat a cítit se lépe bez tramalu a vyřešit deprese. Prosím poraďte mi jak mám začít,jelikož 600 mg Tramalu (3 tablety je opravdu hodně a potřeboval bych ho něčím nahradit aby nebyl návyk.Protože když si ho nevezmu-nemám chuť do života nic mě nabaví,třesu se mám strach apod.Prostě abstinenční příznaky. Děkuji mockrát-snad jsem na něco nezapomněl.Díky.

Odpověď odborníka:

Dobrý den Karle. Při takovém návyku na léky bych vám doporučila rovnou kontaktovat ambulanci adiktologie, kde se podobným rozhodnutím, jako je to vaše, přímo zabývají a určitě vám pomohou, abyste byl provázen odborným lékařem. Moc si cením vašeho rozhodnutí, ale cesta k vyléčení bude dlouhá a trnitá. Možná to u vás bude třeba i hospitalizace na detoxu, ale prosím nelekejte se toho. Domnívám se že jste frajer, protože se chcete zbavit toho, co vás v životě potápí a chcete si řídit svůj život tak, jak vám to vyhovuje. Moc vám držím palce, děkuji za váš dotaz a přeji hezký den.

MUDr. Šárka Kolacíová
MUDr. Šárka Kolacíová

Specializace: Psychiatrie
Pracoviště: TH Klinika, Clinterap

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: